Dlaczego Amica?

Przekonaj się
o naszych atutach.

Nie przepracowałem
ani jednego dnia
w swoim życiu.
Wszystko, co robiłem,
to była przyjemność.

Te słowa Thomasa Edisona są nam szczególnie bliskie. Praca w Amice ma dostarczać korzyści nie tylko firmie. Chcemy, by nasi pracownicy czerpali z niej zadowolenie i satysfakcję. Szukamy ludzi z pasją, którzy mogą podzielić się z nami swoimi pomysłami.

Jednym z kluczowych czynników sukcesu Amiki są pracujący tutaj ludzie. To właśnie dlatego w naszej organizacji jest miejsce dla wszystkich zainteresowanych dążeniem do doskonałości; zarówno doświadczonych profesjonalistów, jak i młodych, kreatywnych, chcących się rozwijać. Dbamy o pracownika – o jego ustawiczny rozwój zawodowy.

Cenimy jasną komunikację i jesteśmy otwarci na dialog. Podstawą jest dla nas wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne. Jako firma z tradycjami, o ugruntowanej pozycji na rynku, naszym pracownikom gwarantujemy poczucie stabilności i bezpieczeństwo zatrudnienia.

Amica jako pracodawca

Ludzie. Odpowiedzialność. Rozwój.

Dbamy o stabilność,
komfort i rozwój

Praca w Amice ma dostarczać korzyści nie tylko firmie. Chcemy by nasi pracownicy czerpali z niej zadowolenia i satysfakcję.

Poznaj działy Amiki i zobacz co mówią o nas nasi pracownicy.

Zobacz >

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

Amica ponosi odpowiedzialność za wpływ na społeczeństwo - prowadzi działalność w oparciu o podobne wartości, dostrzega ludzi w procesach produkcji, dystrybucji i konsumpcji oraz wdraża zasady społecznej odpowiedzialności we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy.

Zobacz>

Dajemy powody do dumy

Wzornictwo marki Amica dopasowane zostało do potrzeb najbardziej wymagających klientów, ceniących sobie poczucie smaku i wysoką estetykę wykonania. Potwierdzeniem tej jakości są liczne, prestiżowe nagrody, zdobyte w światowych konkursach.

Zobacz >

Zobacz, co oferujemy pracownikom!

Praca w Amice ma dostarczać korzyści nie tylko firmie. Chcemy, by nasi pracownicy czerpali z niej zadowolenie i satysfakcję.

Zobacz>

Barbara Cymerlik- Konieczna

HR Manager

“Cenimy wszystkich zainteresowanych dążeniem do doskonałości; zarówno doświadczonych profesjonalistów, jak i młodych, kreatywnych, chcących się rozwijać.”

Zobacz, co mówią o nas pracownicy

  • Dział Call Center i Administracji Serwisu

    Magdalena Koordynator ds. Obsługi Klienta i Administracji
    Tak jak wiele osób, pracę w Amice zaczęłam jako pracownik produkcji. Po ok. 2 latach dowiedziałam się o naborze do rozrastającego się działu infolinii. Postanowiłam aplikować i… udało się!
    Czytaj więcej>
    Obecnie, po kilku latach, sprawuję pieczę nad Działem Call Center, w którym przyjmuje się zgłoszenia gwarancyjne, pogwarancyjne, doradza klientowi, udziela pomocy telefonicznej i mailowej. W trakcie pracy nabyłam wiele umiejętności, które przydają się również w życiu osobistym. Nauczyłam się szybkiego podejmowania decyzji, łatwego nawiązywania kontaktów, uważnego słuchania. Bardzo podoba mi się to, że firma daje poczucie bezpieczeństwa - stabilną umowę, bogaty pakiet socjalny, pakiet sportowy.
    Zwiń>
  • Dział Technologii
     

    Waldek Projektant ds. Procesów Technologicznych
     
    Swoją karierę w Amice zacząłem od praktyk studenckich, a później stażu z ramienia Fundacji Rozwoju Talentów. Pod koniec studiów zaproponowano mi pracę na stałe w dziale, w którym jestem
    Czytaj więcej>
    do dziś. Moje obowiązki to kontrola nad przestrzeganiem reżimu technologicznego w sekcji Emalierni, gdzie nakłada się powłoki ochronno-dekoracyjne na powierzchnię podzespołów kuchenek. To, co najbardziej lubię w swojej pracy, to różnorodność zadań. Swoje codzienne obowiązki realizuję zarówno na terenie fabryki, jak i w biurze. Dzięki temu nie ma tu miejsca na monotonię i nudę. Cenię sobie też możliwość udziału w szkoleniach branżowych, dzięki którym mam okazję aktualizować swoją wiedzę praktyczną i teoretyczną.
    Zwiń>
  • Sekcja Ryzyka Finansowego i Płynności

    Bartłomiej Starszy Specjalista ds. Ryzyka Finansowego i Płynności
    Pracuję w dziale zajmującym się zabezpieczaniem ryzyka kursowego i ryzyka stopy procentowej oraz płynnością. Na co dzień zawieram transakcje terminowe, co stabilizuje wynik
    Czytaj więcej>
    finansowy firmy i ułatwia negocjacje z kontrahentami. Podoba mi się to, że Amica jako jedna z nielicznych ma w Polsce swoją siedzibę i całe „centrum dowodzenia”. Dzięki temu mam dużą odpowiedzialność i możliwość wyrażania zdania. Łatwiej jest też podejmować decyzje i wdrażać nowe pomysły. W Amice znacznie wzbogaciłem swoją wiedzę z zakresu ryzyka walutowego i rynków finansowych.
    Zwiń>
  • Dział Inwestycji i Utrzymania Ruchu

    Marcin Starszy Specjalista ds. Remontów
    W Dziale Inwestycji i Utrzymania Ruchu rozwiązujemy problemy związane z zapewnieniem gotowości do produkcji wszystkich maszyn i urządzeń oraz trzymamy pieczę nad pełną sprawnością
    Czytaj więcej>
    techniczną wszystkich obiektów firmy. Mamy też czynny udział we wprowadzaniu do firmy nowych urządzeń i technologii. W skład Utrzymania Ruchu wchodzą trzy sekcje: Remontowa, Elektryczna i Automatyki. Pracę w Amice lubię ze względu na jasne reguły i brak chaosu w sposobie zarządzania. Dzięki temu jestem w stanie wykonywać każde zadanie sprawnie i na najwyższym poziomie. Mam też dostęp do najnowszych informacji z mojej branży, uczestniczę w licznych szkoleniach, targach oraz zajęciach językowych. Darzę ogromnym szacunkiem ludzi pracy. Zrozumiałem, jak wielu rzeczy mogę dowiedzieć się dzięki doświadczeniu innych pracowników z różnych działów i różnych szczebli kariery. Moja praca jest dla mnie wyzwaniem i przyjemnością.
    Zwiń>
  • Dział Personalny

    Małgosia Specjalista ds. Personalnych
    Do Działu Personalnego trafiłam przeszło 3 lata temu, po tym jak wcześniej pracowałam przez 8 lat jako Kontroler Jakości w Fabryce Kuchni. Na początku odpowiedzialna byłam za realizację
    Czytaj więcej>
    i koordynację projektu szkoleniowego dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dzisiaj zajmuję się szeroko rozumianym obszarem związanym z pracownikami, zarządzaniem zasobami ludzkimi (HR miękki) oraz koordynacją praktyk i staży studenckich. Z obecnej perspektywy mogę powiedzieć, że trafiłam w idealne dla siebie miejsce. Moja praca to przede wszystkim kontakt z drugim człowiekiem, obecny w niemal wszystkich moich zadaniach, takich jak rekrutacja, motywowanie pracowników, organizacja szkoleń. Jest również wiele innych zadań, których wspólnym mianownikiem jest wspieranie pracowników w różnych obszarach oraz menadżerów w trudnym zadaniu zarządzania ludźmi. Amica dała mi przede wszystkim możliwość rozwinięcia się w dziedzinie, która mnie pasjonuje. I za to najbardziej ją cenię.
    Zwiń>
  • Fabryka Kuchni

    Tomasz Kierownik Produkcji Finalnej
    Moja praca polega na organizacji pracy i nadzorze nad realizacją planu produkcyjnego. To z tego działu w dalszą drogę trafia gotowy produkt - kuchnia Amica. Aby dopiąć celu, współpracuję
    Czytaj więcej>
    z niemalże wszystkimi działami w firmie. Codziennie po przyjściu do biura wiem, że dzień będzie nietypowy - nie ma tu nudy. W moim obszarze zawsze można coś usprawnić, ulepszyć, a to jeszcze bardziej urozmaica moją pracę. Dzięki temu oraz licznym szkoleniom czuję, że stale się rozwijam. Amica dała mi bardzo dużo. W trakcie mojej kariery przeszedłem przez wiele stanowisk - od ucznia na praktycznej nauce zawodu, przez elektryka, po obecne stanowisko kierownicze. Tu nauczyłem się skutecznie współpracować z osobami o różnych poglądach, aby osiągnąć wyznaczony cel. Tu też zdobyłem całe swoje doświadczenie i rozwinąłem się zawodowo.
    Zwiń>
  • Dział Logistyki

    Rafał Kierownik Projektów Logistycznych
     
    Amica to dla mnie firma dająca z jednej strony poczucie stabilizacji, a z drugiej - duże możliwości rozwoju. Sam zaczynałem jako konsultant infolinii, później przechodząc przez wiele stanowisk
    Czytaj więcej>
    i działów. Poznałem wiele osób, które stały się dla mnie wzorem profesjonalizmu i zaangażowania. W końcu trafiłem tu, gdzie znajduję się teraz - do Biura Obsługi Klienta. Obecnie razem z moim zespołem dbamy o to, by zamówienia i dostawy do klientów krajowych i zagranicznych były realizowane na czas i w całości. Współpracujemy z wieloma działami, m.in. z planowaniem produkcji, kontrolą jakości, transportem, sprzedażą. Mamy ogromny wpływ na przebieg naszej pracy, sami ustalamy sobie priorytety, wdrażamy zmiany. To wszystko i wiele innych aspektów ma wpływ na to, że jestem dumny, że mogę pracować w Amice.
    Zwiń>
  • Sekcja Lean Manufacturing

    Jerzy Specjalista ds. Uprawnień Procesów Produkcyjnych
    Z Amicą związany jestem już od ponad 25 lat. Od 3 lat pracuję w sekcji Lean Manufacturing. Dział ten, jak sama nazwa mówi, zajmuje się „uszczuplaniem produkcji”. Wraz z grupą
    Czytaj więcej>
    współpracowników pracujemy nad szeroko pojętym usprawnianiem procesu produkcyjnego, a także koordynacją wniosków pracowniczych związanych z filozofią Kaizen. Jako osoba związana z lokalnym samorządem, widzę i doceniam inicjatywę społeczną Amiki. I nie chodzi tylko o to, co firma oferuje swoim pracownikom (choć lista jest naprawdę imponująca), ale również o to, ile wnosi w rozwój najbliższego, lokalnego otoczenia. Przykładem może być chociażby wspófinansowanie budowy dróg, chodników, parkingów.
    Zwiń>
  • Sekcja Narzędziowni

    Dariusz Projektant ds. Oprzyrządowania
     
    W Amice zaczynałem jako uczeń, odbywając praktyczną naukę zawodu. W międzyczasie przeszedłem przez wiele stanowisk oraz ukończyłem studia z zakresu Mechaniki i Budowy Maszyn na
    Czytaj więcej>
    Politechnice Poznańskiej. Obecnie zajmuję się projektowaniem oprzyrządowania, dostosowanego do bieżących potrzeb produkcji. Bardzo podoba mi się to, że praca, którą wykonuję, jest zgodna z moim wykształceniem i aspiracjami. Amica cały czas poszerza swoją działalność, stanowiska pracy są unowocześniane. Dla mnie oraz moich współpracowników jest to sygnał, że „idziemy do przodu”. Mam przez to poczucie, że ja też się rozwijam i jeszcze wiele przede mną. Dodatkowo strzałem w dziesiątkę jest dla mnie nowo otwarte przedszkole przyzakładowe Amica Kids, do którego posłałem swojego malucha.
    Zwiń>
  • Dział Treasury

    Kamila Starszy Specjalista ds. Należności i Zobowiązań
    Do Amiki po raz pierwszy trafiłam na letnie praktyki studenckie do Działu Marketingu. Po ukończeniu nauki i spędzeniu kilku miesięcy poza granicami Polski postanowiłam tu wrócić i złożyć
    Czytaj więcej>
    podanie - spontanicznie, nie prowadzono wówczas rekrutacji. Po dwóch tygodniach od rozmowy rekrutacyjnej zaproponowano mi posadę w dziale Treasury, w którym pracuję do dziś. Na co dzień zajmuję się monitoringiem stanu należności, windykacją, obsługą faktoringu. Prowadzę nadzór nad sprzedażą w ramach limitów. Do moich obowiązków należy kontakt z klientami i wyjaśnianie wszelkich rozbieżności na saldach, jak i wzywanie do uregulowania przeterminowanych należności. Bardzo lubię międzynarodowy charakter mojej pracy. Na co dzień współpracuję z zagranicznymi klientami i Spółkami Córkami, co obliguje mnie do częstego posługiwania się językiem angielskim. Z tego względu bardzo cieszę się, że Amica oferuje swoim pracownikom bezpłatne zajęcia językowe. W moim dziale podoba mi się dzielenie się obowiązkami. W razie nieobecności nie muszę martwić się, że po powrocie zostanę sama z toną papierów - zawsze mogę liczyć na pomoc kolegów.
    Zwiń>
  • Dział BHP i PPOŻ

    Danka Inspektor ds. BHP
     
    Pracę w Amice rozpoczęłam po ukończeniu liceum. Obecnie pracuję w Dziale BHP, którego głównym zadaniem jest sprawowanie pieczy nad bezpieczeństwem i zdrowiem
    Czytaj więcej>
    pracowników. Zaczynałam jednak od stanowiska montera w obszarze Produkcji Podzespołów. Równocześnie kształciłam się na studiach zaocznych - pierwszego i drugiego stopnia - związanych z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy. Ścieżkę rozwoju w Dziale BHP rozpoczęłam od praktyk studenckich, następnie pracowałam na umowie na zastępstwo. Później zaproponowano mi stałą pracę. Przez ten czas nauczyłam się wielu rzeczy - przede wszystkim umiejętności poszukiwania rozwiązań w każdej sytuacji. W mojej pracy cenię możliwość ciągłego poszerzania wiedzy pod okiem doświadczonych kolegów. Dodatkowo mam możliwość uczęszczania na nieodpłatne zajęcia z języka angielskiego. Świetną inicjatywą ze strony firmy jest też bogaty pakiet benefitów.
    Zwiń>
  • Dział Certyfikacji i Ekologii

    Asia Koordynator ds. Ekologii
     
    Do Amiki trafiłam jeszcze jako wolontariuszka. Po ukończeniu studiów na Politechnice Poznańskiej rozpoczęłam staż w Dziale Ekologii, po którym zaproponowano mi pracę.
    Czytaj więcej>
    Na co dzień zajmuję się realizacją obowiązków wynikających z przepisów prawa krajowego i unijnego w zakresie ochrony środowiska, prawa wodnego czy też gospodarki odpadami. W mojej pracy cenię sobie możliwość ciągłego rozwoju i - co za tym idzie - podnoszenia kompetencji poprzez poszerzanie i aktualizowanie zdobytej wiedzy. Nie byłoby to możliwe, gdyby Amica nie miała stabilnej, silnej pozycji na rynku. Dodatkowo na podkreślenie zasługuje fakt, że jest to międzynarodowa firma, zapewniająca stabilne zatrudnienie, udział w wielu projektach oraz szeroki pakiet socjalny. Oprócz powyższych zalet należy również wspomnieć o przyjaznej atmosferze panującej w pracy - zarówno w dziale, jak i w całej firmie. To wszystko i jeszcze więcej wpływa na satysfakcję z wykonywanej przeze mnie pracy.
    Zwiń>
  • Dział Zarządzania Jakością

    Michał Kierownik Kontroli Jakości Towarów
    Praca naszego działu polega na ciągłym nadzorze jakościowym nad wszystkimi towarami handlowymi, które są importowane przez grupę Amica. Polega to na: sprawdzaniu bieżących dostaw,
    Czytaj więcej>
    ocenie raportów z inspekcji wykonywanych przez zewnętrzną firmę kontrolującą w Chinach, ciągłym kontakcie z dostawcami a w skrajnych przypadkach na przeprowadzeniu procesu reklamacyjnego dostaw niezgodnych. Współpracujemy również z biurem technicznym i serwisem pod kątem jakości naszych produktów. Patrząc na strategię Amiki widzę, że brnie ona w dobrym kierunku. Daje mi to poczucie stabilności zatrudnienia, a przez to motywuje do efektywnej pracy. Podczas trzynastu lat w Amice nauczyłem się dużo m.in. na temat budowy i funkcjonowania sprzętu AGD. Teraz, kiedy w domu zepsuje mi się pralka bądź inne wyposażenie, nie potrzebuję wzywać serwisu - sam go naprawiam.
    Zwiń>
  • Dział Księgowości

    Monika Koordynator ds. Księgowości Zagranicznej
    Praca w Dziale Księgowości większości osób kojarzyć się może z nudnym procesem księgowania dokumentów, z mozolnymi pracami, które nie dają możliwości rozwoju – nic bardziej mylnego!
    Czytaj więcej>
    Ze względu na funkcję dominującą Amiki w Grupie Kapitałowej wykonujemy wiele czynności, które odróżniają Nas od innych Spółek. Z uwagi na fakt, iż Nasza Grupa składa się ze Spółek zlokalizowanych na całym świecie, praca w Naszym dziale ma charakter międzynarodowy, co daje ogromne możliwości rozwoju, zarówno pod względem języka, jak i zdobywanych doświadczeń. Często wspominam moje początki tutaj. Swoją pracę zaczynałam w Dziale Treasury - jako świeżo upieczona absolwentka Finansów i Rachunkowości nie spodziewałam się zatrudnienia tak szybko w tak dużej korporacji. Miałam i mam przyjemność współpracować ze wspaniałymi ludźmi, którzy widząc mój potencjał, dają mi możliwość rozwijania go. Amica jest Spółką, która również dba o swoich pracowników, oferując im bogate zaplecze socjalne, m.in. opiekę medyczną, przedszkole, żłobek. Dba również o aktywność fizyczną zatrudnionych, dofinansowując pakiety Multisport czy też organizując zawody sportowe. Czego nauczyłam się podczas pracy tutaj? Oprócz bardzo szerokiej wiedzy, którą mam możliwość poszerzać każdego dnia, nauczyłam się przede wszystkim, aby nie rezygnować z marzeń i celów. Nawet gdy wszyscy mówią – „nie, to się nie uda”- to jednak się udaje!
    Zwiń>
  • Dział Zakupów Komponentów

    Magdalena Kupiec Strategiczny
    Moja historia jest żywym dowodem na to, jak Amica inwestuje w pracownika i dba o jego rozwój. Pomimo krótkiego stażu pracy, zdołałam kilka razy awansować, aż trafiłam na obecne stanowisko.
    Czytaj więcej>
    Głównym celem, który realizuję wraz z moim zespołem, jest generowanie oszczędności poprzez obniżanie kosztu zakupu materiałów i usług. Największy plus pracy w Amice? To, że reprezentuję polską markę - firmę z tradycjami, ale też nastawioną na innowacyjność. Tutaj też nauczyłam się funkcjonować w kulturze organizacyjnej opartej na współpracy, a nie na rywalizacji. Tu zrozumiałam, że do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest skuteczne działanie wielu osób, nie jednostki.
    Zwiń>
  • Dział Marketingu

    Monika Menadżer ds. Mediów
     
    Z Amiką związana jestem od 11 lat. Obecnie zajmuję stanowisko Menadżera ds. Mediów. Odpowiadam za projekty marketingowe - pracuję nad strategią oraz wdrożeniem kampanii reklamowych
    Czytaj więcej>
    i wizerunkowych dla Amiki. Jestem zadowolona z tego, że w pracy mogę się rozwijać swoje zainteresowania. Oczekiwania są wysokie, ale dzięki temu codziennie zdobywam nowe doświadczenia. Cieszę się, że mogę pracować dla marki, która zdobyła wiele prestiżowych nagród w obszarze technologii, designu, jak również reklamy. Nasze osiągnięcia sprawiają, że stawiam sobie coraz wyżej poprzeczkę. To miłe uczucie, kiedy wiesz, że firma, w której pracujesz, jest liderem w branży, a dzieje się tak między innymi dzięki Twojej pracy.
    Zwiń>
  • Dział Kontrolingu

    Wioleta Kontroler Finansowy
     
    Jako kontroler finansowy zajmuję się przygotowywaniem raportów sprzedażowych, analizą raportów finansowych, a także przygotowywaniem i analizą odchyleń od budżetów.
    Czytaj więcej>
    I mogę zdecydowanie powiedzieć, że w mojej pracy nie ma monotonii. Mam do czynienia z różnymi przypadkami, uczestniczę w przelicznych projektach. Przez to, że Amica rozwija się, ja też nieustannie poszerzam swoją wiedzę, aby sprostać nowym wyzwaniom. Wielu rzeczy uczę się też od moich współpracowników - ludzi z ogromną wiedzą i pasją. A dzięki obecności na rynku zagranicznym, mam przyjemność współpracować z osobami z różnych kręgów kulturowych.
    Zwiń>
  • Dział Zarządzania Produktami

    Marek Menadżer Kategorii Sprzętów Chłodniczych
     
    W dziale Product Managementu kreujemy produkty, będące odpowiedzią na potrzeby rynków oraz zarządzamy nimi na każdym etapie cyklu ich życia. Tworząc, kierujemy się informacjami
    Czytaj więcej>
    od użytkowników oraz śledzimy światowe trendy. Zdobytą w ten sposób wiedzę konfrontujemy z możliwościami od strony produkcyjnej. Cały ten proces wymaga podejmowania decyzji na każdym etapie jego trwania a praca w centrali grupy kapitałowej sprawia, że mamy na to realny wpływ. Oczywiście, wszystkie te działania nie zostałby przeprowadzony tak gładko, gdyby nie zespół składający się ze świetnych ludzi. Tu nie ma kultury mówienia „nie”, łatwo jest wciągnąć innych do współpracy.
    Zwiń>
  • Dział Zakupów Towarów
     

    Katarzyna Kupiec Strategiczny
     
    Jako kupiec strategiczny odpowiadam za przygotowanie oraz wdrażanie globalnej strategii zakupowej dla wybranych grup towarów. Prowadzę negocjacje handlowe z dostawcami azjatyckimi oraz europejskimi,
    Czytaj więcej>
    uczestniczę także w projektach optymalizujących koszty zakupów towarów oraz procesów logistycznych. Dział Zakupów Towarów to zgrany i pełen entuzjazmu zespół, w którym doświadczenie jednych przeplata się z młodzieńczym zapałem drugich. Amica jest miejscem, które daje ogromne możliwości rozwoju zawodowego oraz każdego dnia stawia przed pracownikiem ciekawe wyzwania. Praca pozwala mi zarówno spełniać się zawodowo jak i poznawać świat poprzez możliwość współpracy z ludźmi z różnych, odmiennych kulturowo krajów. Doświadczenie, które zdobywam każdego dnia jest moim największym atutem.
    Zwiń>
  • Dział Sprzedaży Krajowej
     

    Piotr Menedżer Sprzedaży ds. Kanału Interentowego
    Amica to dla mnie miejsce, w którym dobry pracownik na pewno się rozwinie. Możliwość uczestnictwa w licznych projektach, wymiana doświadczeń, szkolenia - to wszystko w pozytywny
    Czytaj więcej>
    sposób popycha do przodu. To też miejsce, w którym docenia się inicjatywę, wysłuchuje propozycji i bardzo często wprowadza je w życie. Dział, w którym pracuję jest odpowiedzialny za cały handel krajowy, tworzenie strategii sprzedażowej oraz wdrażanie w niej odpowiednich zmian. To stąd dociera się do klienta poprzez różne kanały. Moja praca jest nieprzewidywalna, przez co nieustannie motywuje mnie do szukania i wdrażania nowych rozwiązań. Współpracuję z ludźmi, z którymi tworzymy bardzo zgrany team. Widzimy, że nasz wspólny wysiłek przynosi pozytywne efekty, a to bardzo mocno motywuje nas do dalszego działania.
    Zwiń>
  • Dział Wsparcia Sprzedaży Eksportowej

    Izabela Regionalny Menadżer Sprzedaży Eksportowej
    Gdy kończyłam swoje wakacyjne praktyki w Dziale Personalnym Amiki, nie spodziewałam się, że po kilku latach tu powrócę. A jednak tak dobrze wspominałam spędzony tutaj miesiąc,
    Czytaj więcej>
    że gdy otwarto rekrutację na stanowisko asystentki, bez wahania aplikowałam i zostałam zatrudniona! Praca w firmie pozwala na rozwój osobisty i wybranie ścieżki kariery zawodowej - po pięciu latach pracy w firmie jestem Regionalnym Menedżerem Eksportu. Obecnie zarządzam sprzedażą na rynkach Brytyjskim i Skandynawskim. Mój dział jest o tyle niezwykły, że nie wykonujemy w nim powtarzalnej pracy, rozwijamy i wspieramy sprzedaż w wielu krajach, więc często przebywamy na rynkach, przez co możemy zapoznać się z kultura organizacyjną nie tylko Polskiej firmy. Od rozpoczęcia pracy w spółce bardzo rozwinęłam swoje zdolności lingwistyczne. Cieszy mnie też duża elastyczność w realizacji celu, to, że nie muszę chodzić utartymi ścieżkami. Mogę śmiało powiedzieć, że w Amice zrozumiałam, czym chcę zajmować się w życiu. I to robię!
    Zwiń>

Chcesz dołączyć do nas?

Masz już doświadczenie?

Dowiedz się więcej Aplikuj

Jesteś uczniem lub
studentem?

Dowiedz się więcej Aplikuj

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
Zamknij