Wróć

Pytanie

Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Numer listu przewozowego do śledzenia statusu przesyłki znajdziesz w  korespondencji przesłanej bezpośrednio od naszego partnera logistycznego (partner logistyczny w zależności od wybranej formy dostawy).
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem logistycznym w celu potwierdzenia aktualnego statusu przesyłki. W zależności od wybranego partnera logistycznego skontaktuj się pod odpowiednim numerem infolinii:

InPost +48 722 444 000 lub +48 746 600 000, ZADBANO +48 22 307 68 98 lub skorzystaj z innych metod kontaktu z operatorem logistycznym:
- Jak skontaktować się z kurierem Zadbano? 

- Jak skontaktować się z kurierem InPost?

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Zgłoszenie naprawy
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną oraz pogwarancyjną
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Akcesoria
Znajdź akcesoria do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc