Klient
w centrum uwagi

Usługi pogwarancyjne

Kupując sprzęt Amica możesz być pewien, że dokonujesz dobrego wyboru. Naszym Klientom zapewniamy nie tylko sprawny serwis gwarancyjny, ale też fachową pomoc i doradztwo w naprawie sprzętu, którego okres gwarancji już się zakończył. Teraz możesz zgłosić awarię sprzętu Amica nie wychodząc z domu.

Szanowny Kliencie - aby dokonać zgłoszenia pogwarancyjnego wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami.

Wypełnij formularz
Infolinia

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
Zamknij