Wróć

Pytanie

Złożyłam/łem w sklepie zamówienie z pakietem usług dodatkowych. Jak prawidłowo przygotować się do wykonania usługi?

Jeśli zdecydowałaś/łeś się na zamówienie dodatkowej usługi montażu sprzętu, zespół specjalistów naszego partnera z przyjemnością zainstaluje sprzęt zgodnie z wybraną przez Ciebie opcją. Pamiętaj jednak, że zespół nie wykonuje żadnych zmian ani przeróbek w instalacjach, nawet jeśli są one konieczne do wykonania przez montażem. Ważne, abyś we własnym zakresie zweryfikowała/zweryfikował czy zawory, odpływy, instalacje są sprawne i właściwe dla wybranego przez Ciebie sprzętu. Szczegóły wymagań technicznych dla każdego produktu znajdują się w Karcie Produktu, dostępnej na stronie każdego produktu w sekcji Pliki do pobrania.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Zgłoszenie naprawy
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną oraz pogwarancyjną
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Akcesoria
Znajdź akcesoria do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc