Zwroty i reklamacje
Sprawdź, jak prosto zwrócisz zakupiony u nas sprzęt. Wystarczy wypełnić formularz i wysłać go na nasz adres. Wszystkie szczegóły znajdziesz poniżej!

Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Zgodnie z polskimi prawem konsumenckim regulującym tzw. sprzedaży na odległość, Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z zamówionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Należy podkreślić, iż zwracany towar musi być pełnowartościowy i nie posiadać znamion użytkowania. Specjalnie dla naszych klientów wydłużyliśmy termin zwrotu aż do 30 dni. Zgodnie z przepisami koszt zwrotu zakupionego towaru ponosi Klient. Sklep zwraca Klientowi cenę zakupu towaru wraz z kosztem transportu, o ile nie był z niej zwolniony, w wysokości określonej na fakturze zakupu do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez magazyn.

Klient jest zobowiązany poinformować Sklep o chęci odstąpienia od umowy. 

W tym celu musi pobrać formularz Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.pdf. Wydrukowany i wypełniony formularz należy umieścić w odpowiednio zapakowanej przesyłce wraz z kopią faktury. Formularz w wersji drukowanej dołączamy także do każdej przesyłki. 

Po zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki taśmą prosimy także o naklejenie dołączonej do przesyłki naklejki "Magazyn CDK" lub w przypadku jej braku prosimy umieścić napis  na paczce. W ten sposób Twój zwrot zostanie jak najszybciej rozpatrzony. 

Pozostało tylko zamówić kuriera lub skorzystać z paczkomatów i wysłać przesyłkę zwrotną na adres: Sklep internetowy Amica, 64-510 Wronki, ulica Mickiewicza 52 z dopiskiem "Magazyn CDK". 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu wady zakupionego w naszym sklepie internetowym produktu lub akcesorium skontaktuj się z nami na adres mailowy: sklep@amica.pl lub pod numer telefonu 694 221 000 w godzinach pomiędzy 8 a 16 od poniedziałku do piątku.