
Jak zgłosić reklamację produktu kupionego
W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu wady produktu zakupionego w Sklepie Amica.pl skontaktuj się z nami:
-
na adres mailowy: sklep@amica.pl - TYLKO ZAMÓWIENIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO AMICA.PL
-
lub pod numer telefonu 801 801 800 (w godzinach 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku)
W treści zgłoszenia koniecznie umieść najważniejsze informacje:
-
numer zamówienia
-
opis uszkodzenia/wady produktu
-
zdjęcia uszkodzonego produktu
W przypadku, gdy będzie konieczne odesłanie wadliwego towaru do naszego magazynu ustalimy z Tobą sposób i termin wysyłki, a następnie prześlemy etykietę zwrotu do Paczkomatu InPost lub zamówimy kuriera po odbiór paczki. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej taką samą metodą jaką dokonałeś zakupu lub na numer konta podany w formularzu zwrotu w (przypadku płatności przy odbiorze).
Pobierz formularz zwrotu: TUTAJ