Jak zgłosić reklamację produktu kupionego
w Sklepie Amica?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu wady produktu zakupionego w Sklepie Amica.pl skontaktuj się z nami:

  • na adres mailowy: sklep@amica.pl - TYLKO ZAMÓWIENIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO AMICA.PL

  • lub pod numer telefonu 801 801 800 (w godzinach 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku)

W treści zgłoszenia koniecznie umieść najważniejsze informacje:

  • numer zamówienia

  • opis uszkodzenia/wady produktu

  • zdjęcia uszkodzonego produktu

W przypadku, gdy będzie konieczne odesłanie wadliwego towaru do naszego magazynu ustalimy z Tobą sposób i termin wysyłki, a następnie prześlemy etykietę zwrotu do Paczkomatu InPost lub zamówimy kuriera po odbiór paczki. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej taką samą metodą jaką dokonałeś zakupu lub na numer konta podany w formularzu zwrotu w (przypadku płatności przy odbiorze).

Pobierz formularz zwrotu: TUTAJ