Usługi gwarancyjne i pogwarancyjne

Tworząc sprzęty AGD kierujemy się troską o komfort naszych Klientów. Dbamy też, by zakupione przez nich urządzenia jak najdłużej bezawaryjnie służyły im w codziennym życiu. Dlatego stworzyliśmy profesjonalne Centrum Serwisowe. Zespół wykwalifikowanych pracowników doradzi w procesie obsługi, a Ty znowu będziesz mógł cieszyć się swoim domem ze sprzętami Amica.

Szanowny Kliencie, aby dokonać zgłoszenia gwarancyjnego wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami.

Wybierz usługę

Formularz zgłoszenia naprawy gwarancyjnej

Dane osobowe

Dane kontaktowe

Dane produktu

Gdzie go znajdę?
Zamknij
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
Data w formacie dd-mm-rrrr; datę można wybrać z kalendarza lub wprowadzić ręcznie.

Treść zgłoszenia

Załączniki

Dodaj załącznik

Przeciągnij i upuść pliki lub przeglądaj

(.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .pdf)

Twoje zgłoszenie zostało wysłane

Wszystkie ogłoszenia są przetwarzane przez Centrum Serwisowe, które jest czynne od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16.
Pamiętaj, że wysłanie formularza nie oznacza przyjęcia zgłoszenia. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na jego przetworzenie.
W ciągu 2 dni od zarejestrowania zlecenia skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie by omówić szczegóły usługi.
Dziękujemy!

Formularz zgłoszenia naprawy pogwarancyjnej

Dane osobowe

Dane kontaktowe

Dane produktu

Gdzie go znajdę?
Zamknij
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
Data w formacie dd-mm-rrrr; datę można wybrać z kalendarza lub wprowadzić ręcznie.

Treść zgłoszenia

Załączniki

Dodaj załącznik

Przeciągnij i upuść pliki lub przeglądaj

(.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .pdf)

Twoje zgłoszenie zostało wysłane

Wszystkie ogłoszenia są przetwarzane przez Centrum Serwisowe, które jest czynne od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16.
Pamiętaj, że wysłanie formularza nie oznacza przyjęcia zgłoszenia. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na jego przetworzenie.
W ciągu 2 dni od zarejestrowania zlecenia skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie by omówić szczegóły usługi.
Dziękujemy!

Formularz ubezpieczenia urządzenia

Analiza potrzeb

1. Czy jest Pani/Pan zainteresowana/y zakupem ochrony ubezpieczeniowej, obejmującej uszkodzenie Sprzętu wskutek awarii?
2. Czy sprzęt, który ma zostać ubezpieczony jest na gwarancji producenta i nie jest starszy niż 2 lata licząc od daty zakupu?
3. Czy zakupione urządzenie będzie wykorzystywane w ramach indywidualnego gospodarstwa domowego?

Dane produktu

Gdzie go znajdę?
Zamknij
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
Data w formacie dd-mm-rrrr; datę można wybrać z kalendarza lub wprowadzić ręcznie.

Dane osobowe

Sprawdź status zgłoszenia

Gdzie go znajdę?
Wróć
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
image

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Zgłoszenie naprawy
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną oraz pogwarancyjną
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Akcesoria
Znajdź akcesoria do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc
Sprawdź, jak dbamy o komfort Klientów