Gwarancja bezpieczeństwa

Od ponad 70 lat tworzymy niezawodny sprzęt AGD - od projektu po produkcję, łącząc doświadczenie z techniczną wiedzą. Wsłuchujemy się w potrzeby Klientów i zapewniamy wysoką jakość obsługi. Nasze Centrum Serwisowe wspiera Klientów na każdym etapie użytkowania.


Ubezpiecz swoje urządzenie

Proponujemy praktyczne rozwiązanie dla osób, które cenią możliwość dodatkowego zabezpieczenia się przed nagłymi i nieprzewidzianymi sytuacjami. Oferujemy ubezpieczenie naszych urządzeń na wypadek awarii, obejmujące pokrycie kosztów naprawy lub wypłatę odszkodowania. Dokumenty przygotowujemy w oparciu o analizę potrzeb i wypełniony przez Ciebie formularz internetowy.

Dlaczego warto zgłosić naprawy
gwarancyjne i pogwarancyjne u nas?

Mamy unikalną wiedzę techniczną

Mamy unikalną wiedzę techniczną

      Jako producent dokładnie znamy specyfikę wytwarzanego przez nas sprzętu AGD. Wiemy, w jaki sposób został zaprojektowany oraz jak przeprowadzić naprawę, by przełożyła się na długie bezawaryjne działanie urządzenia.

Zapewniamy wsparcie Certyfikowanego Technika Amica

Zapewniamy wsparcie Certyfikowanego Technika Amica

Nasi eksperci posiadają kierunkową wiedzę oraz praktyczne doświadczenie w naprawie sprzętu naszej marki. To gwarantowany zysk w postaci jakościowo i szybko wykonanej naprawy.

Pracujemy w oparciu o oryginalne części zamienne

Pracujemy w oparciu o oryginalne części zamienne

Są w pełni kompatybilne z naszymi urządzeniami, co ułatwia ich wymianę oraz wydłuża czas bezawaryjnego działania sprzętu. Ponadto korzystnie wpływa na codzienną sprawność urządzenia, w którym części mechanizmu są idealnie dopasowane do siebie.

Proponujemy 6-miesięczną gwarancję na naprawę

Proponujemy 6-miesięczną gwarancję na naprawę

Wierzymy w jakość naszych urządzeń, za którą stoją dobrej klasy materiały oraz zaawansowane rozwiązania techniczne. W ręce naszych klinetów oddajemy solidny, gotowy do pracy sprzęt.


Formularz ubezpieczenia urządzenia

Analiza potrzeb

1. Czy jest Pani/Pan zainteresowana/y zakupem ochrony ubezpieczeniowej, obejmującej uszkodzenie Sprzętu wskutek awarii?
2. Czy sprzęt, który ma zostać ubezpieczony jest na gwarancji producenta i nie jest starszy niż 2 lata licząc od daty zakupu?
3. Czy zakupione urządzenie będzie wykorzystywane w ramach indywidualnego gospodarstwa domowego?

Dane produktu

Gdzie go znajdę?
Zamknij
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
Data w formacie dd-mm-rrrr; datę można wybrać z kalendarza lub wprowadzić ręcznie.

Dane osobowe

Sprawdź status zgłoszenia

Gdzie go znajdę?
Wróć
Wybierz kategorię i sprawdź gdzie szukać numeru
Wybierz kategorię i sprawdź
image

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Naprawa gwarancyjna
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną
Naprawa pogwarancyjna
Zgłoś i umów naprawę pogwarancyjną
Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc
Sprawdź, jak dbamy o komfort Klientów