top banner

FAQ – 100% satysfakcji

1. Jak mogę wziąć udział w promocji „100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy – piekarniki”?

Aby wziąć udział w promocji należy zakupić piekarnik marki Amica, który jest objęta promocją, a następnie wypełnić i przesłać zgłoszenie zwrotu w określonym terminie, poprzez stronę www.moja.amica/satysfakcja.

2. W jakim terminie można dokonać zakupu produktu promocyjnego?

Zakupu produktu promocyjnego można dokonać w terminie od 5 maja 2025 roku od godz. 00:01 do 31 lipca 2025 roku, godz. 23:59.

3. Jakie piekarniki Amica biorą udział w akcji?

Listę wybranych piekarników Amica biorących udział w akcji możesz sprawdzić w Regulaminie oraz na stronie www.moja.amica/satysfakcja.

4. Czy jest limit ilości piekarników Amica jakie mogę przetestować?

Tak, możliwe jest testowanie jednego piekarnika, który jest objęta akcją.

5. Gdzie mogę zakupić piekarnik, który objęty jest akcją?

Piekarnik można nabyć w sklepach znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzących sprzedaż Produktów Promocyjnych, w tym również sklepach internetowych włącznie ze sklepem internetowym pod adresem: www.amica.pl.

6. Jakie są warunki zwrotu środków za testowany piekarnik?

Zwrot środków w ramach akcji następuje po spełnieniu wszystkich poniższych warunków:

     
  • Produkt Promocyjny, który zostaje zwrócony, był używany oraz podłączony i odłączony zgodnie z instrukcjami obsługi, nie ma uszkodzeń ani zmian i jest higienicznie nieszkodzliwy.
  •  
  • Zwrot Produktu Promocyjnego powinien nastąpić w jego oryginalnym opakowaniu z kodem kreskowym (EAN), razem z wszystkimi akcesoriami i dokumentami, które zostały dołączone przy zakupie (np. etykiety, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, oryginalny dowód zakupu – jeśli jest w formie papierowej lub jego wydruk – jeśli jest w formie elektronicznej).
  •  
  • Potwierdza się, że zwracany Produkt Promocyjny wraz z jego częściami i dokumentami nie jest obciążony żadnymi prawami ani roszczeniami osób trzecich.
  •  
  • Numer rachunku podany w formularzu zgłoszeniowym musi należeć do osoby, która zgłoszenia dokonuje.

7. Jaki jest okres, w którym mogę zwrócić piekarnik jeżeli nie spełni ona moich oczekiwań?

Zgłoszenia zwrotu Produktu Promocyjnego należy dokonać w ciągu 60 dni od daty nabycia Produktu Promocyjnego

8. Czy mogę zwrócić piekarnik, który po prostu mi się nie podoba?

Tak.

9. Kto ponosi koszt zwrotu piekarnika?

Organizator akcji, udział w akcji jest całkowicie bezpłatny.

10. Jak długo trwa proces zwrotu środków piekarnika?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru Produktu Promocyjnego.

11. Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe opłaty związane z udziałem akcji?

Nie, udział w akcji jest bezpłatny.

12. Czy mogę wziąć udział w akcji, jeżeli jestem przedsiębiorcą lub reprezentuję firmę?

Nie, w akcji mogą brać udział tylko osoby fizyczne, które nie dokonują zakupu związanego z działalnością gospodarczą lub zawodową

13. Czy zarejestrowanie się do portalu Moja Amica jest jednoznaczne z zarejestrowaniem się do Promocji?

Nie. Produkt zarejestrowany w systemie Moja Amica nie jest widoczny w systemie promocyjnym i nie jest traktowany jako biorący udział w Promocji.

14. Czy aby wziąć udział w Promocji muszę mieć/zakładać konto na portalu Moja Amica?

Nie. Aby wziąć udział w Promocji wystarczy poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Promocji, przy czym zakładanie konta nie jest wymagane.

15. Czy numer seryjny i numer fabryczny to ten sam numer?

Tak.

16. Z ilu cyfr składa się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny ma 14 cyfr.

17. Gdzie znajduje się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny znajduje się na tabliczce znamionowej produktu lub na karcie gwarancyjnej.

18. Gdzie znajdę tabliczkę znamionową w piekarniku?

Tabliczka znajduje się z boku obudowy produktu.

19. Czy karta gwarancyjna musi być podbita, aby wziąć udział w Promocji? Którą stronę wysłać?

Karta gwarancyjna nie musi być podbita. Jednak w karcie musi znaleźć się podpis i pieczątka instalatora/osoby z uprawnieniami, które podłączały urządzenie.

20. Co jest dowodem zakupu?

Faktura VAT lub paragon fiskalny.

21. Czy faktura może być wystawiona na firmę?

Nie. W Promocji nie mogą wziąć udziału osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lub osoby fizyczne dokonujące zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (na Dowodzie Zakupu nie może znajdować się NIP nabywcy).