top banner

FAQ

1. W jaki sposób mogę się zgłosić do Promocji?

Aby otrzymać Nagrodę należy zarejestrować się do Promocji na stronie: amica.pl/kupocenizyskajzamica wypełniając dostępny tam formularz zgłoszeniowy oraz załączając czytelne zdjęcie/skan Dowodu/Dowodów Zakupu Produktu Promocyjnego, skany/zdjęcia kart gwarancyjnych Produktu Promocyjnego, lub zdjęcia tabliczek znamionowych obejmujące model i numer seryjny Produktu Promocyjnego, (w przypadku braku w/w informacji na kartach gwarancyjnych), a także zdjęcie/print screen strony internetowej sklepu internetowego, w którym Uczestnik dokonał zakupu z widoczną Opinią zamieszczoną na podstronie ww. sklepu dotyczącej zgłaszanego Produktu oraz adresem strony www lub na platformie amica.pl.

2. Jakie modele są objęte promocją?

Promocją objęte są nowe, nieużywane piekarniki oraz płyty grzejne min. czteropolowe marki Amica zakupione w Punktach Sprzedaży. Pełna lista produktów znajduję się na stronie pod adresem: amica.pl/kupocenizyskajzamica

3. Jaka jest nagroda w promocji?

Nagroda w postaci czeku BLIK lub przelewu bankowego, jest zależna od zakupionego sprzętu objętego promocją. Przy zakupie zestawu tj. piekarnik + płyta grzejna min. czteropolowa będzie to kwota 450 zł, piekarnik – 200 zł, płyta grzejna min. czteropolowa – 150 zł.

4. W jakiej formie otrzymam Nagrodę?

W promocji są możliwe do wyboru dwie formy nagród. Nagroda w postaci czeku BLIK lub przelewu na wskazane konto bankowe przez Uczestnika w formularzu. Nagroda w postaci czeku BLIK zostanie przekazana uprawnionemu Uczestnikowi za pośrednictwem wiadomości email (9 cyfrowy kod czek BLIK) oraz sms ( 4-cyfrowy) kod PIN do czeku BLIK na dane podane przez Uczestnika w Zgłoszeniu.

5. W jakim terminie muszę kupić produkty, aby otrzymać Nagrodę?

W terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 00:01 do wyczerpania liczby Nagród, jednak nie później niż do 30 kwietnia 2025 roku, godz. 23:59.

6. Czy zakup produktu objętego Promocją w terminie jest jednoznaczny z otrzymaniem Nagrody?

Nie. Aby otrzymać Nagrodę, poza zakupem właściwego produktu w konkretnym okresie, należy zarejestrować produkt w terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 00:01 do zakończenia Promocji spowodowanego wyczerpaniem liczby Nagród, a w przypadku, gdy nie dojdzie do zakończenia Promocji spowodowanego wyczerpaniem liczby Nagród, nie później niż do 14 maja 2025 roku, godz. 23:59.

7. Co powinno zawierać prawidłowe zgłoszenie do Promocji?

Aby zgłoszenie zostało uznane za klasyfikujące się do przyznania Nagrody musi zawierać prawidłowo i w całości wypełniony formularz zgłoszeniowy (w formie elektronicznej), czytelne skany/zdjęcia Dowodu/Dowodów Zakupu Produktu Promocyjnego, czytelne zdjęcia/skany kart gwarancyjnych Produktów Promocyjnych lub zdjęcia tabliczek znamionowych Produktu Promocyjnego oraz zdjęcie/print screen opinii ze strony internetowej sklepu, w którym produkt został kupiony lub na platformie amica.pl

8. Czy zarejestrowanie się do portalu Moja Amica jest jednoznaczne z zarejestrowaniem się do Promocji?

Nie. Produkt zarejestrowany w systemie Moja Amica nie jest widoczny w systemie promocyjnym i nie jest traktowany jako biorący udział w Promocji.

9. Czy aby wziąć udział w Promocji muszę mieć/zakładać konto na portalu Moja Amica?

Nie. Aby wziąć udział w Promocji wystarczy poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na portalu Moja Amica, przy czym zakładanie konta nie jest wymagane.

10. Czy numer seryjny i numer fabryczny to ten sam numer?

Tak.

11. Z ilu cyfr składa się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny ma 14 cyfr.

12. Gdzie znajduje się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny znajduje się na tabliczce znamionowej produktu lub na karcie gwarancyjnej.

13. Co jest dowodem zakupu?

Faktura VAT lub paragon fiskalny.

14. Czy faktura może być wystawiona na firmę?

Nie. W Promocji nie mogą wziąć udziału osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lub osoby fizyczne dokonujące zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (na Dowodzie Zakupu nie może znajdować się NIP nabywcy).

15. Czy do promocji mogę zgłosić tylko jeden Produkt Promocyjny?

Nie. Każdy Uczestnik może zgłosić do Promocji dowolną ilość zakupionych Produktów Promocyjnych (za każdy prawidłowo zgłoszony Produkt Promocyjny przyznawana jest odrębna Nagroda).