Pytanie

Jaki mam czas na zwrot zakupionego towaru?

Klient ma możliwość zwrotu produktu, z którego nie jest zadowolony, w terminie 14 dni. Okres, w którym klient ma prawo do wycofania się z transakcji, rozpoczyna się w momencie dostawy zamówienia. Klient może w tym okresie na własny koszt zwrócić produkt wraz z fakturą zakupu. Od 1 kwietnia 2022 do 30 czerwca 2022 wydłużamy termin zwrotu aż do 30 dni.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Zgłoszenie naprawy
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną oraz pogwarancyjną
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Akcesoria
Znajdź akcesoria do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc