Pytanie

Jak należy dokonać zwrotu?

Wydrukowany formularz zwrotu znajduje się w przesyłce. Można go także pobrać ze strony www.amica.pl/zwroty. Klient zgłasza chęć zwrotu na adres sklep@amica.pl i wysyła produkt wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem na adres: Amica S.A. ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki, z dopiskiem „Wronki CDK”. Jeśli dokonano już płatności, zostanie ona jak najszybciej po weryfikacji produktu i dokumentów zwrócona nie później niż w terminie do czternastu (14) dni od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu. Klient ponosi całkowity koszty zwrotu towaru.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Instrukcje obsługi i dokumenty
Znajdź instrukcje związane ze sprzętem Amica
Zgłoszenie naprawy
Zgłoś i umów naprawę gwarancyjną oraz pogwarancyjną
Części zamienne
Znajdź części zamienne do swojego sprzętu Amica
Akcesoria
Znajdź akcesoria do swojego sprzętu Amica
Kontakt z Obsługą Klienta
Napisz do działu obsługi klienta i uzyskaj pomoc