top banner

FAQ – Zapakuj więcej musującego orzeźwienia

1. Jak mogę wziąć udział w promocji „Zapakuj więcej musującego orzeźwienia”?

Aby wziąć udział w promocji należy zakupić lodówkę marki Amica, która jest objęta promocją, a następnie wypełnić i przesłać zgłoszenie do Promocji w określonym terminie, poprzez stronę www.moja.amica/musujaceorzezwienie.

2. Co powinno zawierać prawidłowe zgłoszenie do promocji?

Aby zgłoszenie zostało uznane za klasyfikujące się do przyznania Nagrody musi zawierać:

     
  • prawidłowo i w całości wypełniony formularz zgłoszeniowy (w formie elektronicznej),
  •  
  • czytelne skany/zdjęcia Dowodu/Dowodów Zakupu Produktu Promocyjnego,
  •  
  • czytelne zdjęcia/skany kart gwarancyjnych Produktów Promocyjnych lub zdjęcia tabliczek znamionowych Produktu Promocyjnego,
  •  
  • zdjęcie/print screen opublikowanej opinii o Produkcie Promocyjnym z hasztagiem #MojaOpiniaAmica na stronie www sklepu, gdzie Produkt Promocyjny został zakupiony lub na www.amica.pl.

3. W jakim terminie można dokonać zakupu produktu promocyjnego?

Zakupu produktu promocyjnego można dokonać w terminie od 1 lipca 2025 roku od godz. 00:01 do 30 września 2025 roku, godz. 23:59.

4. Jakie lodówki Amica biorą udział w akcji?

Listę wybranych lodówek Amica biorących udział w akcji możesz sprawdzić w Regulaminie oraz na stronie www.moja.amica/musujaceorzezwienie.

5. Gdzie mogę zakupić lodówkę, która objęta jest akcją?

Lodówkę można nabyć w sklepach znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzących sprzedaż Produktów Promocyjnych, w tym również sklepach internetowych włącznie ze sklepem internetowym pod adresem: www.amica.pl.

6. Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe opłaty związane z udziałem akcji?

Nie, udział w akcji jest bezpłatny.

7. Czy do Promocji mogę zgłosić tylko jeden Produkt Promocyjny?

Każdy Uczestnik może zgłosić do Promocji dowolną ilość zakupionych Produktów Promocyjnych (za każdy prawidłowo zgłoszony Produkt Promocyjny przyznawana jest odrębna Nagroda).

8. W jakiej formie otrzymam nagrodę?

Nagroda w postaci napojów musujących Braci Sadowników (ilość butelek napoju jest zależna od zakupionego modelu Produktu Promocyjnego) zostanie dostarczona na adres podany w Formularzu Rejestracyjnym.

9. Czy mogę wziąć udział w akcji, jeżeli jestem przedsiębiorcą lub reprezentuję firmę?

Nie, w akcji mogą brać udział tylko osoby fizyczne, które nie dokonują zakupu związanego z działalnością gospodarczą lub zawodową.

10. Czy zarejestrowanie się do portalu Moja Amica jest jednoznaczne z zarejestrowaniem się do Promocji?

Nie. Produkt zarejestrowany w systemie Moja Amica nie jest widoczny w systemie promocyjnym i nie jest traktowany jako biorący udział w Promocji.

11. Czy aby wziąć udział w Promocji muszę mieć/zakładać konto na portalu Moja Amica?

Nie. Aby wziąć udział w Promocji wystarczy poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Promocji, przy czym zakładanie konta nie jest wymagane.

12. Czy numer seryjny i numer fabryczny to ten sam numer?

Tak.

13. Z ilu cyfr składa się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny ma 14 cyfr.

14. Gdzie znajduje się numer seryjny (fabryczny)?

Numer seryjny znajduje się na tabliczce znamionowej produktu lub na karcie gwarancyjnej.

15. Co jest dowodem zakupu?

Faktura VAT lub paragon fiskalny.

16. Czy faktura może być wystawiona na firmę?

Nie. W Promocji nie mogą wziąć udziału osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lub osoby fizyczne dokonujące zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (na Dowodzie Zakupu nie może znajdować się NIP nabywcy).