Aktualne oferty pracy
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Zostaw swoje CV w bazie kandydatów.
Proces rekrutacyjny
Rekrutacja zaczyna się w momencie, kiedy zdecydujesz się na złożenie swojej aplikacji.
1
Aplikacja
Wybierz odpowiednie stanowisko i złóż swoją aplikację on-line (poprzez przycisk „Aplikuj” zamieszczony pod każdym ogłoszeniem).
2
Rozmowa telefoniczna
Wybieramy osoby, które zapraszamy do udziału w kolejnym etapie rekrutacji (spotkanie w biurze lub on-line)
3
Rozmowa rekrutacyjna
Na tym etapie przeprowadzona zostanie rozmowa rekrutacyjna. W zależności od stanowiska możesz zostać poproszony o wykonanie dodatkowych zadań.
4
Decyzja
Jeżeli z sukcesem przejdziesz proces rekrutacji, zaproponujemy Ci zatrudnienie. Cenimy sobie standard pracy i profesjonalizm, dlatego o podjętych przez nas decyzjach w kolejnych etapach rekrutacji informujemy wszystkich, którzy wzięli udział w rozmowach.
Dlaczego Amica?
Przekonaj się o naszych atutach